Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vybrané aspekty tělesnosti v reklamních televizních spotech
Kurucová, Natálie ; Charvát, Martin (vedoucí práce) ; Řehořová, Irena (oponent)
Diplomová práce Aspekty tělesnosti ve vybraných reklamních televizních spotech vychází z hypotézy, podle které reklamní televizní spoty představují specifickou modalitu diskurzivních mechanizmů sexuální reprezentace. Práce aplikuje díla M. Foucaulta a P. Bourdieua na sémiotickou analýzu vybraných spotů. Předpokladem je, že reklamní spoty využívají tělo a motivy sexuality jako jeden z nástrojů mocenského působení na cílové skupiny. Práce se zaměřuje hlavně na představení diskurzivních modelů využívaných v reklamní praxi. Cílem teoretické části je představit zásadní filosofické i sociologické myšlenky a teorie týkající se vnímání tělesnosti, sexuality, mocenských vztahů a otázky subjektivizace. Práce také ukazuje, jak byla úloha těla vnímána v různých historických obdobích a jak se postupně utvářely možnosti využívat tělo a tělesnost v rámci mocenského působení. Cílem praktické části je na příkladu konkrétních reklamních spotů analyzovat a interpretovat poznatky z teoretické části. Záměrem je pomocí sémiotické analýzy odhalit diskurzivní praktiky využívané v reklamních spotech na základě používaných výpovědí, dále analyzovat mocenské působení skrze prezentovanou tělesnost a sexualitu. Práce představuje příklady mocenského působení reklamy a její specifické diskurzivní praktiky, rovněž vymezení...
Hodnocení efektivity vynaložených prostředků na reklamu během sportovních přenosů
Kozlová, Natálie ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Hodnocení efektivity vynaložených prostředků na reklamu během sportovních přenosů Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je porovnat prostředky vynaložené na reklamu do sportovních přenosů vysílaných ČT sport s jejich sledovaností. K porovnání poslouží koeficient, který vznikne na základě podílu konkrétní sledovanosti sportovního přenosu a k tomu příslušné ceny za reklamu pomocí metody Cost per Thousand. Metody: Analýza sekundárních dat České televize a internetového portálu Mediaguru. Především užití získaných interních sekundárních dat k vyhodnocení efektivity vložených prostředků do televizní reklamy v rámci zvolených sportovních událostí. Těmi jsou tři zvolené akce - Mistrovství světa ve fotbale 2014, Mistrovství světa v alpském lyžování 2015 a Tipsport extraliga 2013/2014. Efektivita je vyhodnocena na základě stěžejní metody pro tuto práci, kterou je metoda Cost per Thousand. Výsledky: Porovnání vynaložených finančních prostředků na oslovení tisíce diváků pro danou sportovní událost a určení nejefektivnější události, konkrétně její části. Z hlediska investovaných prostředků vyšlo nejlépe MS v alpském lyžování, konkrétně pak mužská superkombinace, naopak nejhůře dopadla základní část Tipsport extraligy. Klíčová slova: reklama, sportovní přenos, alpské lyžování, televizní sledovanost,...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.